الرئيسية - قصص سكس عربى - والجزاء كان من جنس العمل للمره التانيه

والجزاء كان من جنس العمل للمره التانيه

كما تدين تدان

مقدمة :احلى صباح لاحلى منتدى فى الوطن العربى و بصبح على جميع الموجودين
بعد التعليقات التى اتت بخصوص قصة لكل شىء بداية واستحسنها عند اعضاء المنتدى بعود اليوم بقصة جديدة واتمنى انها تكون على مستوى اعلى من القصة السابقة اتمنى لكم وقت ممتع مع السلسلة الجديدة وهى: ( كما تدين تدان )

هذه القصة من وحى الخيال ولا تمت للواقع بصلة وأى تشابه قد يحدث فهذا صدفة ليس إلا

الجزء الأول
القصة بتبدأ أيام الانفتاح فى الشاب اللى كان معاه شوية فلوس و قدر يستغل الفرصة و اصبح بعد كده من الاثرياء و ده كان حال فتحى ابو المكارم …لكن ازاى فتحى اصبح من الاثرياء ؟؟؟؟

فتحى شاب فى العقد الثالث من عمرة مهندس مدنى متزوج من سمر وهى فى العقد الثانى من عمرها وسمر فتاه جميلة جدا و جسدها رائع جدا يتمناها اى رجل و لكن من فاز بها هو فتحى ابو المكارم …لان فتحى منذ الصغر و هو عندما يضع هدف امام عينة يصل اليه مهما كان الثمن و مهما كانت الطريقة

عند بدء عهد الانفتاح كان فتحى يعمل فى احدى شركات المقاولات ورغم صغر سنة الا انه كان من اهم المهندسيين الموجودين فهو شخص حازم يعلم عملة جيدا و غير ذالك فهو يعرف التعامل مع جميع انواع البشر و كان له مكانة مرموقة عند صاحب العمل ..عندما علم فتحى بما يدور وأن هناك عصر جديد تدخله البلد قرر ان يستغل الفرصة و بدء اخذ مقاولات من الباطن لصالحه و ليس لمصلحة الشركة التى يعمل بها وفى ظرف سنة استطاع ان يكون مبلغ من المال وهنا قرر ان يستقيل من الشركة و فتح شركة خاصة به كانت سمر معترضة على ما فعله فتحى لكن فتحى كان امامه هدف ويجب ان يصلة مهما كان الثمن او التضحية ..فقام فتحى ببيع السيارة و المنزل الذى يسكن به هو و سمر مما ادى لبعض المشاجرات بينة و بين سمر و لكن استطاع فتحى اقناع سمر بما يحلم به و يريد ان يحققة و عاشت سمر مع اهلها و فتحى مع اهله لمدة عام كامل حتى بدأت الشركة الجديدة تأتى بثمارها و على الفور قام فتحى بشراء منزل صغير لتعود الية سمر التى اقتنعت بأهمية الخطوة التى قام بها فتحى..

مرت الايام واصبحت شركة فتحى من الشركات المعروفة لكن كان ينقص شىء مهم وهى ان تقوم الشركة بالعمل فى المشروعات الكبيرة وبالفعل كان هناك مشروع ضخم جدا و لو استطاع فتحى الدخول فى هذا المشروع سوف ينقل فتحى وسمر الى الاعلى بسرعة الصاروخ لكن كيف و من هو المسئول عن اعطاء فتحى و شركته هذه الفرصة ؟؟؟
ظل فتحى يبحث و يبحث الى ان استطاع ان يصل الى الشخص المناسب و بالفعل تودد فتحى الى هذه الشخصية و فتح معه حوار و لان فتحى لدية شخصية و كارزمة استطاع ان يقنع هذه الشخصية بأن يساعده للدخول فى هذا المشروع و لكن كان هناك عائق اخر و هو ان المسئول عن المشروع و الذى له الكلمة الاولى و الاخيرة هو شخص اجنبى من احدى الدول الاروبية وهو الذى بيده كل شىء و كان مساعده المسئول لفتحى ان يقنع الشخص الاوروبى بالجلوس مع فتحى فى عشاء عمل و بالفعل قام المسؤل بترتيب هذا الاجتماع و بحضور المسئول و زوجتة و الرجل الاجنبى و زوجتة و فتحى و سمر ودارت احاديث كثيرة بين فتحى و الاجنبى عن المشروع و بعد انتهاء الاجتماع اقتنع الاجنبى بنسبة 70 بالمئة فى ان يشرك فتحى بالمشروع و لكن تبقى 30 بالمئة و وعد الاجنبى فتحى بأنة سوف يرد علية فى اسرع وقت ممكن ..

ومرت حوالى ثلاثة ايام و لم يقوم المسئول بالاتصال بفتحى لكن فى وقت المغرب تقريبا قام المسئول بالاتصال بفتحى وابلغة ان الرجل الاجنبى ينتظره اليوم فى الفندق المقيم به فى المساء مر الوقت ووصل فتحى الى الفندق وقام بالاتصال بالرجل الاجنبى الذى دعاه للصعود الى جناحه الخاص و دار هذا الحديث بينهما و كان باللغة الانجليزية :
فتحى : اهلا مستر مايكل
مايكل : اهلا مستر فتحى
فتحى : لقد اتيت فى الموعد كما ابغلنى المسئول
مايكل : تمام مستر فتحى انا رجل اقدر الرجل الذى يحافظ على مواعيده
فتحى : شكرا لك مستر مايكل
مايكل : تسمح لى ان ادخل فى الموضوع الذى اريد أن احدثك فيه
فتحى : بكل سرور اتفضل مستر مايكل كلى اذان صاغية
مايكل : مما لا شك فيه انك رجل اعمال ناجح وقد اطلعت على ملف لشركتك وان جميع المشاريع التى خاضتها شركتك كانت ممتازة من حيث التنفيذ و مواعيد التسلم و الجودة و هذا بالطبع شىء رائع لكن المشاريع الكبيرة تختلف عن الصغيرة ..
فتحى : طبعا انا عارف كده كويس جدا وانا و شركتى مستعدين لهذا جيدا
مايكل : شىء عظيم انا امامى الان 7 شركات منهم شركتان كبيراتان وخمسة فى بداية الطريق مثلك وقد تم اختيار الشركة الكبيرة التى سوف تكون مسئولة عن المشروع بالكامل ..يتبقى الخمس شركات والتى سوف يتم اختيار 3 شركات منهم ليكونوا مساندين للشركة الكبرى وقد تم اختيار اثنين منهم و تبقى واحده فقط من ثلاث اختيارات متاحة امامى من ضمنهم شركتك يوجد عرض سوف اعرضة عليك الان ( يا توافق بالعرض كامل او اتناقش مع احدى الشركتان الاخرتان و تعتبر ان الموضوع منتهى بالنسبة الى شركتك )..

خرج فتحى من عند مايكل و هو غير مستوعب من العرض الغريب الذى قالة مايكل و كيف يجرؤ مايكل على قول ذالك فنصف العرض مغرى جدا و النصف الاخر لا يصدقة عقل ..

ركب فتحى سيارتة و توجه الى منزله و دخل من الباب و كانت فى انتظاره سمر ..
سمر : حبيبى اتأخرت ليه كده وعملت ايه مع مستر مايكل ؟
لم يقل فتحى اى شىء و ذهب الى غرفة النوم و بدء بتبديل ملابسه وكانت سمر طوال هذه الفتره تحاول ان تفهم ما حدث بين مايكل و زوجها …
سمر : يا فتحى رد عليا انت رعبتى ايه اللى حصل وشكلك عامل كده ليه؟
جلس فتحى على السرير و وضع رأسه بين يده و هو يحاول يستجمع قوتة هل يبلغ سمر بما حدث ام يصرف نظر عن صفقة العمر ..
سمر : ارجوك بقى يا فتحى رد عليا حرام كده
فتحى : اقعدى يا سمر و انا حقولك على كل حاجة
جلست سمر ونظرت الى فتحى
سمر : انا سمعاك قول يا فتحى
فتحى : بصى يا سمر الموضوع بإختصار ان فى شركتين بتتنافس معايا لدخول المشروع و لازم مايكل يختار شركة واحدة من 3 …. فعرض مايكل عليا الاتى قيمة الجزء اللى حشتغلة ب 7 مليون جنيه مكسبى فية 2 مليون جنيه صافى…
سمر : ممتاز جدا ايه بقى اللى مخلى منظرك كده ؟
فتحى : انه فى شرط عشان ادخل المشروع
سمر : عايز نسبة من المكسب وايه المشكلة ؟
فتحى : لا مش عايز فلوس خالص
سمر : امال عايز ايه ؟
فتحى : عايز أأأأ عايز
سمر : عايز ايه متقول يا فتحى ؟
فتحى : عايز يعمل تبادل ارتحتى ؟
سمر : تبادل مش فاهمة تبادل ايه ؟
فتحى : تبادل زوجات يا سمر
سمر : يعنى ايه تبادل زوجات يتجوزنى يعنى ولا ايه ؟
فتحى : انا حشرح ليكى هو لما قال تبادل انا برضوا مفهمتش فقولت ليه يعنى ايه؟ قاللى فى بلدهكل شهر بيبقى فى يوم فرى للزوجين بمعنى ان فيه نادى بيروحوا فيه كله ناس متزوجة ..وكل اثنين بيختاروا اثنين متزوجين وكل راجل ينام مع زوجة الاخر
سمر : ايه بتقول ايه؟
فتحى : هو ده اللى حصل
سمر : وانت سكت ؟
فتحى : يعنى امسك الراجل اموتة ده عرضة يا اوافق يا ارفض
سمر : وطبعا رفضت عشان كده زعلان و مضايق
فتحى : انا لا رفضت و لا وافقت
سمر : امال ايه؟
فتحى : هو قاللى متردش دلوقتى ..و قدامك لحد بكرة الصبح ..و تبلغنى بالرفض او الموافقة بالتليفون ..
سمر : وانت ناوى تعمل ايه ؟
فتحى : مش عارف يا سمر مقدرش اوافق و صعب اضيع المبلغ ده منى المشروع سنة واحدة بس و مكسبها 2 مليون جنية مبلغ كبير مش قليل حينقلنا فى حتة تانية خالص ..
لم تقول سمر شىء و تركت الغرفة و خرجت و نام فتحى على السرير يفكر و يفكر و يفكر
مرت ساعة ثم دخلت سمر الغرفة على فتحى
سمر : فتحى
لم يرد فتحى على سمر
سمر : يا فتحى
فتحى : نعم يا سمر
سمر : انا موافقة بس يكون الموضوع ده مرة واحدة بس و ميطلبش ده تانى
فتحى : انتى بتقولى ايه لا طبعا
سمر : بص يا فتحى عشان ارفع الاحراج عنك طلقنى لحد ما يخلص الموضوع ده و بعد كده ردنى تانى ده احسن حل
فتحى : بس يا سمر
سمر : مفيش بس اهم حاجة انك تحصل على المشروع و كمان تنام مع مراتة
ضحك فتحى و ضحكت سمر و قام فتحى بإحتضان سمر
فى اليوم التالى اتصل فتحى بمايكل و ابلغة موافقته على التبادل وفى الظهر توجة فتحى الى مايكل لامضاء العقود و تم الاتفاق على ان يأتى فتحى و سمر الى جناح مايكل و زوجته كرستين..

فى المساء وصل فتحى و سمر الى الفندق و صعدوا الى جناح مايكل و كرستين و كانت كرستين هى المستقبلة لهم اخذت كرستين سمر من يداها الى غرفة داخلية و كانت سمر تنظر الى فتحى الذى نظر لها ثم ادار ظهره لها فأدركت سمر ان لا مفر مما سوف يحدث دخلت كرستين و فى يدها سمر على مايكل الذى كان عاريا على السرير فأغمضت سمر عينها من شدة الخجل و احمرت خدودها ثم قالت كرستين باللغة الانجليزية…
كرستين : لا داعى للخجل يا سمر استمتعى بما سوف يحدث و لا تشغلى بالك فأنا سوف اعتنى بزوجك جيدا مع انى كنت اتمنى ان نكون نحن الاربعة بغرفة واحدة فكانت المتعة سوف تكون اكبر ..نظرت لها سمر ولسان حالها تريد ان تسب و تلعن كرستين لكنها لم تتكلم ..
كرستين : دعينى اساعدك فى نزع ملابسك حتى اذهب الى زوجك فأكيد ينتظرنى بلهفة ..
وبدءت كرستين نزع ملابس سمر
كرستين : واو ما اجمل هذا الجسد هنيئا لك يا زوجى العزيز فسمر لديها صدر نارى ..امسكت كرستين صدر سمر الذى ابعدت يد كرستين عن صدرها فضحكت كرستين ..
كرستين : انا عارفة اول مرة بتبقى صعبة
سمر بلهجة مصرية : وحيات امك و اخر مره
كرستين : هههه بكرة نشوف
تثمرت سمر مكانها عندما قالت كرستين ذالك باللغة العربية لكنها ليست عربية صريحة ( عربى مكسر )
سمر : انتى تعرفى عربى ؟
كرستين : انا بعرف شوية عربى و كمان مايكل
مايكل : بنفس لغة كرستين تعالى يا سمر مصى زبى ..
لم تتمالك سمر نفسها من الضحك بعد سماع مايكل و هو يقول ذالك باللغة العربية المكسرة امسكت كرستين يد سمر و ذهبت بها الى السرير و كان مايكل يداعب زبه بيده و كان منتصب عن اخره.. فمسكت كرستين يد سمر و وضعتها على زب زوجها مايكل و بدأت تصعد و تهبط بيد سمر على زب زوجها الى ان اعتادت سمر على ذالك فتركتها و ذهبت و قبل ان تغلق الباب..قالت
كرستين : استمتعوا بوقتكم معا
و اغلقت الباب و خرجت و اثناء ذهاب كرستين الى فتحى بدءت بخلع ملابسها الى ان اصبحت عارية تماما ..كان فتحى ينظر من شرفة الجناح منتظر عودة كرستين ..
كرستين : انا هنا فتحى ( قالتها باللغة العربية المكسرة )
فنظر فتحى الى الخلف ليجد كرستين عارية تماما
فتحى : انتى بتتكلمى عربى ؟
كرستين : شوية عربى مكسر
فضحك فتحى و ضحكت كرستين
كرستين : حتفضل واقف بعيد كدة قرب تعالى ندخل الغرفة
اقترب منها فتحى و امسكت كرستين يد فتحى وت وجهت الى غرفة اخرى داخل الجناح ..اثناء ذالك كان الخجل و الرهبة ذهبت من سمر و بدأت بمص زب مايكل الذى كان يداعب بزاز سمر و هى تمص له زبه لحظات و دخل مايكل بين ارجل سمر و بدء بلحس كسها بقوة و شغف ..كانت لمسات مايكل مختلفة عن لمسات فتحى فكل رجل وله اسلوبه الخاص فى الجنس بدأت سمر تستمع بما يحدث و بدأت الآهات تتصاعد منها لشعورها باللذة ..

على الجانب الاخر كان فتحى قد تجرد من ملابسه وكانت كرستين تلعق زبه بمنتهى القوة و تداعب بويضاته بيدها و هذا شعور لم يجربه من قبل حيث كانت سمر تمص زبه فقط لحظات ..

وبدءت كرستين بلعق بويضات فتحى الذى كان مستمتع بكل حركة من حركات كرستين بعد ذالك بدء فتحى بلحس كس كرستين
كرستين : فتحى بليز دخل صباعك فى طيزى انا بحب كدة
احس فتحى بشىء من الاشمئزاز من طلب كرستين لكن عندما نظر الى طيزها وجدها نظيفة جدا جدا فوضع احدى اصابعة الى الداخل فتوقع ان تكون ضيقة لكن بالعكس غاص اصبعة الى الداخل بمنتهى السهولة و كانت نظيفة من الداخل مثل الخارج تماما ..
كرستين : الحس كسى و انت بتنيك طيزى بصباعك
و بالفعل بدء فتحى تنفيذ ما تتطلبة كرستين ..و هنا كان مايكل قد ادخل زبه فى كس سمر و بدء ينكها بقوة و هى تتأوه من اللذة و اتت شهوتها مرة اخرى و مايكل لا يزال ينيكها بقوة بعدما احس مايكل ان سمر اتت شهوتها مره اخرى ..اتجه الى كسها بعدما اخرج زبه منها و بدأ لحسه و لكن هذه المرة بدأ بمداعبة شرجها ..
سمر : انت بتعمل ايه ؟
مايكل : انا متأكد من اللى حيحصل دلوقتى معملهوش فتحى قبل كدة استمتعى عزيزتى ..
مع لحس الكس كان يدخل مايكل اصابعه بطيز سمر كان الموضوع مؤلم بقدر قليل لكن كانت سمر مستمتعة و بعد عدة دقائق ادخل مايكل جزء من زبه فى طيز سمر التى كانت تتألم ..لكنها تشعر بالهياج من ذالك.. ومع الوقت بدأت تعتاد سمر على زب مايكل فى طيزها وبدأ نيك مايكل لطيز سمر
مايكل : طيزك تجنن سمر من حسن حظى ان فتحى مفتحش طيزك وانا اللى نولت الشرف ده
كان فتحى ادخل زبه فى طيز كرستين بناء على طلبها فهى معتادة على نيك طيزها اولا قبل كسها و كانت التجربة الاولى لفتحى و رغم ان كرستين فتحة طيزها تعتبر واسعة من كثرة النيك فيها الا ان زب فتحى كان يعتبر كبير بالنسبة لكرستين التى كانت مستمتعة جدا وكذالك فتحى لاحساسه بضيق طيز كرستين ..

اتت سمر شهوتها مرة اخرى اثناء نيك مايكل لطيزها و هنا اخيرا تدفق سائل مايكل فى طيز سمر التى ارتعشت من احساسها بسائل مايكل الدافىء فى طيزها ..

انتهى فتحى من طيز كرستين وبدأ نيك كسها و قد اتت كرستين شهوتها مرتين اثناء نيك طيزها من فتحى
فتحى : حجيبهم يا كرستين
حاول فتحى ان يخرج زبه من كس كرستين حتى يأتى بشهوته على جسدها لكن كرستين امسكت بقوة جسد فتحى و لم يجد مفر الى ان ينزل بشهوته داخل كس كرستين التى اتت شهوتها مرة اخرى مع فتحى ..

كانت سمر قد ارتدت ملابسها وتركت الغرفة و خرجت و كذلك فتحى ارتدى ملابسه وخرج و تقابل الاثنين عند باب الخروج من الجناح نظر كلا منهما للاخر و كانت عيونهما تقول كلام كثير لكن لم يستطيع اللسان ان يتحدث فى شىء ..خرج الاثنان و كلا منهما ذهب الى منزل اهله و فى صباح اليوم التالى ذهب فتحى الى سمر فى منزل اهلها و ذهبوا الى منزلهم بعد ان قام فتحى برد سمر الى عصمته مره اخرى حيث تم الطلاق على باب جناح مايكل و كرستين
دخلت سمر و دخل فتحى الى غرفة نومهما و كانت سمر تقوم بتغيير ملابسها فكانت بالاندر و البرا و كانت تبحث فى خزانة ملابسها على شىء ترتديه لكن فتحى كان فى اشتيقاق غير عادى الى سمر و كأنهم لم يتلاقوا منذ سنوات اتجه فتحى الى سمر و قام بإحتضانها من الخلف و بدء بتقبيل رقبتها لم تمر ثوانى حتى اصبحت سمر تائهة فى على اخر من الهيجان و النشوة..

التفت سمر الى فتحى وبدأ فتحى بتقبيل سمر من شفتيها و يده تعتصر صدرها و وسطها و يضمها بقوة ثم حملها وذهب الى السرير وضع فتحى سمر على السرير و اخرج بزازها و بدا برضاعتهما ويده تداعب كسها من اعلى الاندر ثم ادخل يده ليداعب كسها مباشرة فكان كس سمر مبتل لدرجة كبيرة جدا نزع فتحى الاندر الخاص بسمر ونزل بين ارجلها ليلحس كسها كانت سمر فى هذا الوقت تتمنى ان يقوم فتحى بمداعبة طيزها و ان يدخل اصابعه بها لكن لم تستطع قول ذالك لانهما غير معتادين على فعل ذالك معا و فى نفس الوقت كان فتحى و هو يقوم بلحس كس سمر كان ينظر الى طيزها فكانت تجربة الامس مع كرستين كانت ممتعة جدا له ..لكنه حاله كحال سمر ..متخوف ان يفعل ذالك
بعد عده دقائق قامت سمر و بدات بمص زب فتحى و كان فتحى يتذكر ما كانت تفعله كرستين بزبه وبويضاته لكنه لم يطلب شىء من سمر لحظات و بدا فتحى بنيك سمر من كسها وهى تتلوى وتأن من قوة فتحى معها لكنها كانت مستمتعة و كانت تتذكر ما كان يحدث بها بالامس فيزاد هيجها و اتت سمر شهوتها مرتين و فى المرة الاخيرة اتى فتحى شهوته فى كسها و ارتمى الاثنين على السرير بعد عده ايام بدا العمل فى المشروع و كان فتحى يخرج من الساعة 6 صباحا و لا يعود الا الساعة 9 مساء منهك من التعب فيأكل و ينام سريعا مرت ثلاث شهور على هذا المنوال وفى يوم عندما عاد فتحى من العمل كانت سمر تنتظره عند الباب على غير العادة
فتحى : انتى واقفة كدة لية يا سمر ؟
سمر : مستنياك يا حبيبى
فتحى : خير اول مره تعملى كده ؟
سمر : عندى ليك حاجة لازم تعرفها
فتحى : خير حبيبتى قولى
سمر : انا حامل
لم يتمالك فتحى نفسه من الفرحة و حمل سمر و بدا يدور بها ثم تذكر انها حامل وقام بإنزالها..
فتحى : معلش الفرحة مش سايعانى بشويش خالص و على مهلك انتى فى الكام
سمر : انا فى الثالث انت ناسى و لا ايه ؟اخر مره كانت من 3 شهور
تسمّر فتحى فى مكانة 3 شهور و اخر مرة
فتحى : اوعى يكون ؟
سمر : لا طبعا اوعى تفكر فى كدة محصلش اللى فى دماغك
فتحى : سمر متأكدة؟
سمر : احلفلك ان …. بص مفيش حاجة نزلت قدام انا متأكدة و بحلفلك
فتحى : انا كدة ارتحت مبروك يا سمر مبروك يا حبيبتى
سمر : يااه يا فتحى اخير حيبقى عندنا اولاد
فتحى : اخيرا حبيبتى المشروع ده لما يخلص و ييجى ولى العهد لازم نأمن مستقبله كويس جدا جدا
سمر : او ولية العهد
فتحى : اى حاجة مش مهم بس ياريت لو يبقى ولى العهد
مرت 3 شهور اخرى واصبح المشروع بمنتصف المده و فى مكان المشروع وصل مايكل و توجه الى مكان فتحى
مايكل : صباح الخير مستر فتحى
فتحى : اهلا مستر مايكل
مايكل : انا عندى ليك خبر كويس
فتحى : خير مستر مايكل
مايكل : احدى المقاولين متعثر و مش حيقدر يكمل باقى قيمة العقد تحب تدخل مكانه؟
فتحى : طبعا و دى محتاجة سؤال مستر مايكل
مايكل : مش تسأل كام قيمة باقى العقد
فتحى : مش 3.5 مليون لان فات نصف الوقت
مايكل : لا مش صحيح
فتحى : امال كام باقى قيمة العقد؟
مايكل : 10 مليون
فتحى : كام 10 مليون
مايكل : صافى الربح فى نصف المدة المتبقية 4 مليون قولت ايه؟
فتحى : طبعا موافق
مايكل : مفيش مشكلة بس انت عارف شروطى
فتحى : شروطك
مايكل : زى الاتفاق الاول بالظبط
فتحى : بس احنا اتفقنا هى مرة و بس
مايكل : وانا عند وعدى بس ده اتفاق جديد
فتحى : بس انا مراتى حامل
مايكل : و ايه المشكلة؟ كرستين كمان حامل.. اه بس فى حاجة زيادة فى الاتفاق
فتحى : ايه هى ؟
مايكل : حنكون احنا الاربعة مع بعض فى نفس الغرفة
فتحى : كمان طبعا مينفعش
مايكل : خد وقتك و فكر بكرة و حعدى عليك لو موفقتش حروح للمقاول الاخر بااااااى
عاد فتحى للمنزل باكرا…
سمر : مالك يا فتحى راجع بدرى قوى كده ليه؟
فتحى : مايكل عدى عليا النهاردة
سمر : عايز ايه بوذ الاخص ده تانى ؟
فتحى : جايب عرض جديد بمبلغ 10 مليون و مكسب 4 مليون
سمر : اوعى تقول انه عايز ….؟
فتحى : اه عايز
سمر : مش انتم متفقين مرة و خلاص
فتحى : انا قولت ليه كده قالى ده اتفاق جديد بمبلغ جديد
سمر : وانت رديت عليه
فتحى : رفضت
سمر : و بعدين
فتحى : قاللى فكر و بكرة الصبح حعدى عليك يا توافق يا ترفض
سمر : وحتعمل ايه؟
فتحى : مش عارف بس فى مشكلة كمان؟
سمر : ايه ؟
فتحى : عايز نبقى احنا الاربعة مع بعض فى نفس الغرفة
سمر : ابن الوسخة ده بيستهبل انت قولت ليه انى حامل؟
فتحى : قولت وقاللي وايه المشكلة ما كرستين حامل هى كمان
سمر : مايكل و كرستين دول فاجرين قوى بص يا فتحى مره كمان و حتعدى و بكدة نبقى امنا مستقبلنا و مستقبل اولادنا
فتحى : مش عارف يا سمر بس نبقى فى نفس الغرفة دى صعب قوى اول مره كنا كل واحد فى غرفة و عدت بس لما اشوفك و تشوفينى صعب جدا
سمر : انا ساعتها مش حبقى مراتك
فتحى : انتى فاكرة كدة انك بتهونيها عليا المفروض انا اللى اهونها عليكى
سمر : انا وانت واحد شده و تزول
اقنعت سمر فتحى بعمل التبادل مره اخرى مع ان فتحى لا يحتاج الى احد يقنعه فهو من البداية كان عنده استعداد للتنازل عن اى شىء ليصل الى هدفه لكن فتحى جعل سمر هى التى تتخذ القرار و لو كان قرار سمر يتعارض مع الوصول لهدفه لكان اقنعها بالتبال او اى شىء …

الى اللقاء فى الجزء الثانى من سلسلة ( كما تدين تدان ) تحياتى KIMOKIMO79

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني . الحقول المطلوبة مشار لها بـ *

*



/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B4%D8%B0%D9%88%D8%B0-%D9%8A%D9%88%D9%85-%D8%AC%D9%85%D9%8A%D9%84-%D8%B9%D9%84%D9%89-%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%A7%D8%B7%D9%89-a-beautiful-day-at-the-beach/قصص سكس كارتون مترجم/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B4%D9%87%D9%88%D8%A9-%D9%82%D9%88%D9%8A%D8%A9-%D8%AC%D8%AF%D8%A7-%D9%85%D8%B9-%D8%B2%D8%A8-%D9%84%D8%B0%D9%8A%D8%B0-%D8%AC%D8%AF%D8%A7-%D9%81%D9%8A-%D8%AF-2//tag/%D8%A7%D9%84%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%AC%D9%87/قصص جنس يمني.comقصص سكس جماعي سحاققصص سكسقصص محارم محرومات/%D8%A7%D9%84%D8%AD%D9%84%D9%82%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%AB%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%A7%D8%B6%D9%86%D9%87-%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D9%85%D8%AD%D8%A7/قصص نيك رجال عمالقصص سكس مع بنات منقلباتقصص سكس مصورة انمي خداعقصص طياز صبيان لواطقصص سكس متزوجات قصص جنسية مانغا مصورةقصص نيك كرتون ميلف/tag/%D8%AC%D8%AF%D8%AA%D9%8A//tag/%D8%A7%D9%84%D8%AD%D9%84%D9%82%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AE%D9%8A%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%86-%D9%81%D9%8A%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A7//%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%A7-%D9%88%D8%AF%D9%83%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AC%D9%85%D9%8A%D9%84-%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D9%89-%D9%85%D9%86%D8%AA%D9%87//tag/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%A8%D9%86%D9%89//%D8%A7%D9%82%D9%88%D9%89-%D9%82%D8%B5%D9%87-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%81%D9%8A%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D8%AD-67-%D8%AC1-velamma-episode-67-milf-masala//%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%B2%D9%86%D9%89-%D8%AC%D8%B3%D9%85%D9%87%D8%A7-%D9%81%D9%86%D9%83%D8%AA%D9%87%D8%A7-%D9%81%D9%89-%D8%B7%D9%8A%D8%B2%D9%87%D8%A7-%D9%88%D9%83%D9%88%D8%B3%D9%87%D8%A7/قصص شواد جماعي/tag/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D8%B9/قصص متعة سكسياتقصص مصورة كلارنس napgp/%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%8A%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%83-%D8%A7%D8%A8%D9%86%D9%87-%D9%88%D8%B5%D8%AF%D9%8A%D9%82%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D9%86%D8%B3-caught-in-the-act//%D9%87%D9%84-%D9%8A%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%88%D8%AC%D9%87-%D8%A8%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%B2%D9%88%D8%AC%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%AB%D9%86%D8%A7/هذي غرفتي الجزء الاول قصة سكس مصورةقصص نيك ولاد من راجل كبير لاول مره سكس porn/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B5%D8%A8%D9%86%D9%8A-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B0%D9%8A-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D8%A9-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%D9%85//%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%86%D9%8A%D9%83-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%B9-%D8%A7%D8%A8%D9%86%D8%AA%D9%87-%D9%8A%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D9%81%D9%89-%D9%81%D9%82%D8%AF-%D8%B9/نيك أجمل ام وابنها واخته في فندق مترجم/%D8%AD%D8%A8%D9%8A%D8%A8%D9%8A-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D9%87%D9%8A%D9%86%D9%8A//%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%AB%D9%84%D9%8A%D9%8A%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D8%AD%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D9%88%D8%AF%D9%89-%D9%82%D8%B5%D8%AA%D9%89-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D9%85/قصص سكس محارم مصورة جديدةقصص نيك مصورة المراهقة والجد الممحون/%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D9%88%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D9%83%D9%85%D8%A8%D9%8A%D9%88%D8%AA%D8%B1%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D9%89-%D9%85%D9%86%D8%AA%D9%87/غوين /قصةجنسيةمصورة/%D9%84%D9%8A%D9%84%D9%89-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D9%86%D8%B3%D9%89//tag/%D9%82%D8%B5%D9%87-%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B5%D9%88%D8%B1%D9%87/napgp.ru فيلاما الحلقه 72قصص سكس قصيرة/tag/%D8%B9%D9%8A%D9%84-%D9%81%D8%A7%D8%AC%D8%B1/قصص جنسية ولد وامه/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D9%85%D8%BA%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B5%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%AC%D9%86%D9%83%D8%B3-%D9%88%D8%AA%D9%8A%D9%85%D9%88-%D9%88%D9%86%D9%8A%D9%83-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AF/قصص سكس اول تجربه قصص جنسيه مص زب ابي انا وامي قصص سكس بنات/tag/%D9%82%D8%B6%D9%8A%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%AF/قصص سكس لواط دخلو طيزي/tag/%D9%86%D9%83%D8%A7%D8%AD-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%A8%D9%86/قصص جنسية زنى المحارم مصورة قصص نيج المكوهقصص نيك رجال فلاحين/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%B9-%D8%AD%D9%85%D8%A7%D8%AA%D9%8A-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%AE%D8%B1-%D9%86/نيك فى حمام سباحة - تدليك طيز صديقة اختي الكبيرة سكس مترجمقصص سكس بنيك نسوان عايزة تحمل مني زوجي منيوكقصص مداعبت الأم وجنس/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D9%85%D8%B9-%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A9-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%8A%D8%A9-%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%86%D9%8A//tag/%D8%B1%D9%88%D9%8A/أحسسنت يا أميرة النيك نيك مش طبيعيقصص سكس رومنسي/%D9%83%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%85%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D9%88%D9%85%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%A7%D9%84%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%83%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%AD%D8%AA/قصتي ناكني فشخ كعلتي/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%A7%D8%AD%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D9%85%D8%B9-%D8%AD%D8%A8%D9%8A%D8%A8%D8%AA%D9%8A-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3/قصص جنس قويةقصص سكس محرم مترجم خليجي مكتوبهقصص نيك مصورهمبادل دياثه/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B1%D9%85%D9%88%D8%B7%D8%A9-%D9%88-%D8%A7%D9%84%D9%86%D9%8A%D9%83-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%A7%D9%85%D9%8A-%D9%88/مكتمله رحله الام وابنها قصص محارم مكتوبهقصص سكس جديدة/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%A7%D9%84%D9%86%D9%8A%D9%83-%D9%85%D8%B9-%D8%AE%D8%A7%D9%84%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B7%D9%84%D9%82%D8%A9-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D8%B3%D8%AE%D9%86-%D9%84/اسخن قصص السكس محارمقصص ورع ينيك ولدوهويقودسياره/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%A7%D8%AD%D9%84%D9%89-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%B9-%D8%B2%D9%85%D9%8A%D9%84%D9%8A-%D9%88-%D8%AD%D8%A8%D9%8A%D8%A8%D9%8A-%D9%81%D9%8A-%D9%85%D9%83%D8%AA/قصص نيك روعه ومشوقه للنشوة بنات يمنيه مع احلى صور/%D8%A7%D9%84%D8%AD%D9%83%D8%A7%D9%8A%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D9%86%D8%B3%D9%8A%D9%87-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B5%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D9%84%D9%89-%D8%A7%D9%84/قصص سكس محارم عائليقصص نيك سالب عربيقصص سكس ام وابنها الكبير الجزء الثانيحكيات نيك مع جارتيقصص سكس في العملقصه محارم عطاء الحب الحلقه 10/%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%D8%B9%D8%B4%D8%B1-%D9%85%D9%86-%D9%82%D8%B5%D9%87-%D8%B9%D8%B7%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D9%86%D9%88/قصص سكس سيدة اعمال /%D9%86%D9%87%D9%89-%D8%B2%D9%88%D8%AC%D9%87-%D9%85%D8%B7%D9%84%D9%82%D9%87-%D8%AA%D8%AA%D8%B3%D9%85-%D8%A8%D9%83%D9%84-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%86%D9%89-%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D9%88%D8%A7/xxnxقصص سكس محارمانا من صنعا نكت طيز زوجه اخي قصه/tag/%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B7%D8%A8%D8%AE//%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%B9-%D8%A7%D9%85%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%88%D9%85%D8%A9-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%84-2/قصص جنس في سيارةصور نساء ممحونات عاريات وقصص جنس محارم ساخنة قصص سكس تلصصسكس مداعبةقصص��� ������ ��� ��/%D9%82%D8%B5%D9%87-%D9%85%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D8%A8%D8%B9%D9%8A%D8%AF%D8%A7-%D9%81%D9%89-%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%B6%D8%A7%D8%A1-out-there/