الرئيسية - قصص سكس عربى - شامه زبره كانت سبب انجذب الفتيات عليه قصه سكس واقعيه

شامه زبره كانت سبب انجذب الفتيات عليه قصه سكس واقعيه

أنا حسونة أبو حسنة على زبه ،عمري 24سنة ،أعجبكو قوي واد حبيب على تقيل لو شفت أي مُزة أدوخ وآه لو شفت فخادها ولا أندرها يبقى زوبري هيجبرني أدعكه ليضرب عشرة أنا مصيبة سودة.. الجنس الناعم بيلخبطني زي ما يكون معمول لي عمل على كس سمكة ..أي مَرَه أشوفها أسيح على طول و زوبري يشضض ويقف وقفة منيّلة وممكن أنزل على نفسي من غير أي حركة منى في زوبري يعني زوبر توماتيكي و الكس هو الريموت كنترول بتاعه ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي ).

بيتنا ملكنا مبني من دورين الدور الأول لي ولأخي وهو للنوم فقط والدور الثاني لأبي وأمي….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي ) معظم معيشتنا فيه و نتناول وجباتنا مع الأسرة وبين الشقتين نظام للاتصال الهاتفي الداخلي ..أمي اجتماعية أوي وغاوية مصاحبة النسوان و كثير منهم بيجولها البيت منهم الحلوة ومنهم القبيحة ومنهم الفرسة ومنهم المِعْزَة وأحلى واحدة فيهم مدام نجوى عينيها خضر وشعرها مائل للون الأصفر وبشرتها بيضاء و قوامها لا طويلة ولا قصيرة و متزوجة وبينها وبين جوزها مشاكل كتيرة و كانت عاوزة تطلق من جوزها ولكنه كان عنيد معها ومش عاوز يطلقها ودائما ما كانت كتيرة الزيارة لأمي و بتقعد بالساعات يعني طيزها تقيلة زي ما بيقولو وكنت ساعة ما أشوفها شرفت عند ماما أطلع جري عشان آعد معاهم أو آعد في الأوضة اللي أدّامهم..

الست نجوى دي كنت ساعة ما أشوفها زوبري يقف من جمالها وآعدتها اللي مش بتلم فيها نفسها أبدا ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )يعني ممكن تؤعد مفرشحة يقوم كسها يبان وكمان فساتينها صدرها مفتوح وفتحتها كبيرة وعينك ممكن تجيب ما بين البزّين ولو وطِّت أكيد هتظهر حلمة من حلمتها وكمان بتلبس فساتين قصيرة تظهر جمال رجليها و فخادها المربربين المرمر وعليها جوز اطياز.. يا لهوي ملبن ومدورين ومرفوعين لما تتمخطر تلاقي فردة طالعة و فردة نازلة أو بيخبطو في بعض يعملو زبزبة تطيّر العقل..وتلاقي أوامر زوبري صدرت لإيدي دخلت جوة بوكسري ولعبت ونزلت العشرة يا معلم..آه ياني نفسي في كسها يجمع لبني بدل ما أنا مبحتره جوة كلوتي.. مًرًهْ بنت شرموطة ملياني حالب زوبري على طول سواء وهي مع ماما أو وأنا لوحدي تيجي صورتها في دماغي ألاقي إيدي بقت على زوبري على طول وانتصب وشد و رمى لبنه وارتخى..الوليّة دي لازم أنيكها عشان أرتاح..

معرفش ليه عندي إحساس إن الست دي عينها برده مني بيْبان من عينيها لما أتكلم معاها ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )وحنيّتها الزايدة ليا وكنت أبص لها البصّة أقلعها فيها هدومها وأعرِّيها ..وفى يوم اتصلت ماما علي الفون وآلتلي تعالى عاوزاك..
قالت:نجوى صاحبتي عاوزاك تودّيها لمحامي كويّس عشان ترفع دعوة طلاق على جوزها لأنها ما بقتش طايقة تعيش ويّاه
فقلت: ونا مالي بالوليّة دي يا ست ماما ؟
فقالت: إنت عارف إن مالهاش حد غيرنا يا بني..وهي وحدانيّة ..عشان كدة جوزها مش مراعي ربنا فيها..و بيعاملها بأسوَة و بيضربها وكان معوّرها في جسمها من أساوة قلبه
و طردها من الشقة إمبارح في نص الليل والمسكينة ما لقتش حد تروح له غيري ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )..واتفاجئنا بيها أنا و باباك معورّرها ومقطّع هدومها..والمسكينة جت جري تتحما فينا ..وطبعا خرجها من غير ما تاخد أي هدوم معاها ..و ادتها هدوم من بتوعي تلبسها بدل اللي اتأطّعوا
قلت : إنت عاوزة إيه مني؟؟
قالت:حبيبي أنا عارفاك جدع وخدوم وهي غلبانة ملهاش حد وكمان هتقعد معانا لغاية ما تشوف صِرفة مع الراجل ده اللي مش مقدرها..
قلت:وهتبيتيها فين يا ست ماما؟….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قالت:في الشقة اللي تحت..إنت ليك أوضة إنت وأخوك ..وهي هتاخد الأوضة التانية!!وأصرت إنها تاخدها مفروشة وهتدفع إيجارها عشان هي ما تحبش حد يتقّل منها..
قلت:وهي مش هتتكسف مني أنا وأخويا ؟
قالت: هي هتقفل باب أوضتها عليها..وبعدين هتستخدم المطبخ عشان تعمل لنفسها أكل وكمان هيبقى الحمام هو اللي شٍرك بيناتكم..
قالت:يا ماما هتقعديها مع إثنين رجالة !!
قالت:هي مش صغيرة في السن.. بس لسة داخلة في التلاتين من عمرها وهي زي خالتكو أو عمتكو ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )..وأنا مش خايفة منكم عليها عشان هي في أزمة ولازم نقف جنبيها وبعدين هي كانت آرفة جوزها في الجنس وأنا خايفة عليها منك يا سُهن لكن أخوك ما لوش في السكك دي!!
قلت في عقل بالي :”لو إنت كمان مش هعتقك من زوبري أنا عندي مصلحة زبي فوق الكل”ومالوش دعوة في اللي يخش كسها تبقى قريبة ولا غريبة ..المهم يلاقي مأوى يئوٍيه!!
قالت: ملك يا ولًــــــا سرحت في إيه؟
قلت:كلامك يا ست الكل.. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )هي الست نجوى دي مجوزة من كام سنة؟
قالت:بآلها معاه ييجي 15سنة..
قلت:وما فيش عيال؟
قالت:إبن الشرموطة العيب منه و مستحملاه وحصلها كمان مشاكل في الرحم يخليها ما عدٍتْش ينفع تخلف تاني..
قلت:دي غلبانة أوي يا ماما!! ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قالت:بس ألف مين يتمناها لحلاوتها وجمالها وحلاوة جسمها دي يا واد تتحل من على المشنقة!!
قلت:ماما ما فيش داعي للكلام ده أنا عشان خاطرك هحطها في عيني..
قالت:خلاص جهز لها الأوضة بسرير وكمان طرابيزة و كام كرسي ..أنا مش هقولك كل حاجة حاجات تكون على زوقك .. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
وجهزت لها الأوضة 100% من فرش وخلافه..ثم اتصلت على ماما وجت مع الست نجوى وفتحت لهم الباب ودخلت وشافت الأوضة وعجبتها على الآخر وأعطيتها نسخة من مفتاحي الشقة و الأوضة..و خرجت مع ماما واشترت بعض الملابس لزوم الخروج والبيت .ثم خبطت على الشقة وفتح لها الباب ..
قلت:حضرتك ليه ماستخدمتيش مفتاحك في الدخول..؟ ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قالت:حسونة حبيبي أنا مش غريبة عنكم وكمان عاوزاكم تحسو إني واحدة منكم ..وأنا مش هقفل باب أوضتي علي طول ما أنا معاكم أنت وأخوك ولاد أختي اللي هي أمكم..
قلت في نفسي:”نهارنا أبيض هتروق وتحلى و هيبقى النيك للركب”..يا زوبري هتشبع نيك مع حتة مُزّة عسل ..ودخلت أوضتها ولبست قميص بيتي هياكل منها حتة وفوق الركبة
وصدره مفتوح وسواريه من غير أكمام وهي بيضا و لهطة قشطة و فخادها يا لوي يا لهوي …زوبري وقف عليهم وخرجت وجلست معي في الصالة وأخذت تدردش معايا على جوزها وأساوته وعدم احترامه لها وأنا فاتح التلفزيون وبتفرج عليه وبأسمع لها وطبعا كانت جالسة على الكرسي أمامي وكانت بتفتح رجليها ساعات مش عارفة إن عيني ينطس فيها رصاصة وكانت بتجيب لغاية نهاية ما بين فخديها.. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قالت:ولا يا حسونة دا إنت يلا عينك ينطس فيها رصاصة وزايغة بتبص على إيه يا خول..
قلت:نعم يا أبلتي ..عينيا وأنا حر فيها.. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قالت:يعني هتشوف إيه يا خي؟!!
قلت:اللي يمتع عيني ويشرح ألبي يا أبلتي!!
قالت:طيب أصبر دا أنا لسة مكملتش معاك ساعة!!!
قلت:المثل بيقول “أطرق على الحديد يلين”
قالت:حديد مالك يا ولـا؟إنت مخك طائئ؟….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قلت:دا أنا يا نوجة عيني عليكي من زمان ..
قالت:كنت ملاحظة دا لما كنت بتطلع لأمك وأنا معاها..إيه يا واد عاوز تنيكني؟؟
قلت:دا يوم منايا وسعدي وهنايا..
قالت:إنت بتقول شعر؟
قلت:دا إنت يا نوجة جامدة أوي و فرسة محصلتش..وجمالك يلْوح أي راجل.. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قالت:بطّل يا وسخ..إنت كدة بتهيجني وجسمي مش خالص..بطّل يا حسونة ..وشوف هنروح للمحامي إمتى؟
قلت:في واحد محامي صاحبي هنروحلو الساعة تسعة بالليل وهيطلب منك توكيل عشان يرفع لك القضية..
وانصرفنا من المنزل فى طريقنا للمحامى وفى الطريق تكلمت معها .
قلت:مدام نجوى ؟….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قالت: نعم .
قلت:أبدا أنا بس كنت عاوز أقول نجوى بس ..
وضحكت ضحكة ناعمة . ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قالت :وماله يا حسونة ما أنا مش كبيرة في السن أوي يعني!!
قلت:يعني ممكن ناخدها مشي للمحامي لأني عاوز أتبحبح بكلمتين كدة يعني!!
قالت: كلمتين وبس!!
وأخذت أحدثها عن عملي وعن حياتي وإنها عاجباني قوي في جمالها وطباعها وحلاوة لسانها وصداقتها لماما وكمان جوزها المجرم اللي مش مقدرها ولا مقدر جمالها وأنه راجل وسخ عشان ربنا مدّيله نعمة مثلها ومش قادر يحافظ عليها ،واستغرابي لمعاملته لها وعدم احترامه لها..وكمان سمعتك وانتي بتوشوشي ماما من إنه مش راجل جامد في العلاقة الزوجية وكمان عمرك ما استمتعت معاه بجنس وانك بتعملي العادة السرية بعد ما بينزل فيك لبنه ويجري!!وكمان ما بينمش معاكي غير مرة واحدة في الشهر و بتاعه بينام بسرعة قبل ما يوصلك لشهوتك وكمان بتاعه انتصابه ضعيف ومش ناشف.. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قالت:يا وسخ ..دا إنت مطرطأ و دانك معانا وكمان ناقل كل كلمة قلتها لأمك ..إنت يا وَلَهَ عينك مني؟ عاوز تنيكني؟
قلت:إخص عليكي يا نوجة !!!ليه الكلام الجامد أوي ده..؟إنت صعبانة عليّ أوي.. من إبن الوسخة جوزك ده..وبعدين يا ست الكل أنا مش عيّل صيص..أنا جدع أوي وابن بلد كمان والحال المايل ما يعجبنيش..إيه يا نوجة هو أنا مش راجل يعني ومالي عينيكي؟!!..الرجولة مش بالسن الرجولة أفعال ومواقف ..دا جوزك ده راجل خول وابن متناكة كمان !!وبعدين،إنت إزّاي مستحملة تعيشي معاه؟ وهضيّعي شبابك معاه.. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
سكتت ولم ترد حتى وصلنا للمحامي…وطلب منها عمل توكيل له فى الشهر العقاري .
قلت:لنذهب الآن ..وفي الصباح نعمل اللازم
وقمنا بالانصراف أنا وهى ،وفى الطريق العودة للمنزل طلبت منى أن نستريح وجلسنا في أحد الكافيتريات وطلبنا مشروبان وأخذنا نتكلم أنا وهى و تعمدت أن اكلمها فى الجنس ،ولكنها خجلت فى أن نكمل كلامنا بالجنس ..
قالت: أنا جعانة أوي يا واد حسونة تعالى أعشّيك على حسابي.0….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قلت :ليه هي عدمت الرجالة ولا إيه؟؟
وذهبنا لأحد المطاعم وتناولنا عشاءنا ثم انصرفنا لمنزلنا..ودخل كل منا لنرتدي ملابس البيت ..وطبعا لبست القميص قصير عريان من الكتف ومش لابسة برا ..زي ما تكون لابساه على اللحم من غير برا وأندر يعنيّ!!واتصلت على ماما وأخبرتها ما تم اليوم دا..
ثم قلت: تشربي شاي ..
قالت:يا ريت سيبني أنا أقوم أعمل الشاي بس تعالى معايا المطبخ وعرفني اللي فيه..
قلت:عيني اللي فوق واللي تحت!!
قالت:بطّل وساخة.. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
وزنقتها في المطبخ وخت منها أحلى بوسة و زوبري خبط في و راكها..ودخل ما بين فخديها..وحست بصلابته وانتصابه..ونزلت بايدها وحسست على زوبري
قالت:أصبر الليل لسة بطوله..أنا عاوزة أشرب شاي
قلت:مش آدر على الجمال ده..حد يقدر يرفص النعمة اللي أدّامه..
قالت: مش خاسف لأخوك يطب علينا..
قلت:أخويا في مأمورية تبع شغله مش هييجي قبل أسبوع..يعني النهاردة يا حبيبتي هعرفك إيه هو الجنس مع حسونة أبو حسنة على زبه!!!
وخرجنا على الصالة وشربنا الشاي..
قالت:إيه الحسنة اللي على زبك دي؟؟أنت لسة عيٍّل تلاقي بتاعك لسه نونو وٍرْوٍرْ
قلت:تسمحيلي أوريك؟الورور دا وكمان الحسنة.. هتتخضي من كبره وطخانته وطوله ..دا عليه واقفة فشر برج القاهرة!!
وقلعت الشورت والسليب وخرج زبي نافرا للأمام في عرض شو فًشَرْ أي عرض أزياء.. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قالت:يخرب بيت أمك ..يا لهوي ..كل ده زوبر.. شايله إزّاي بين وراكك يا عين أمك ..يا ولا يا حسونة خبِّيه من أدامي دلوقت ..دا إنت رعبتني يا بن الوسخة البس شورتك لما نخش ننام ابقى طلعه!!آه يا ني منك ..دا إنت واد باين عليك مش سهل وجريء لأ…وكمان مضيّعتش وقت ..كلام في النيك على طول…وكمان عاوز طلعت زوبرك !!!عاوز تنيكني في كسي يا هايج يَللي حاطط زوبرك على كتفك…ثم ضحكت ها ها ها ها..
قالت :إبقى سلم لي على برج القاهرة بتاعك!!!!…عن إذنك أنا داخلة أنام..ومجٍّيش ورايا ..لأ يا خويا.. أنا خفت من زوبرك دا ..دا ممكن يشرومني و يفشخني فشخ
قلت:شوفي مين اللي هيروح معاك بكرة؟….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قالت:إنت زعلت يا حُسْحُسْ؟؟أنا ما قدرش أستغنى عنك ..تعالى ورايا يا كُسمًّك وهتلاقيني سلبوتة ومستنياك على السرير تنيكني في كسي الصغنون اللي ما دخلوش زوبر بقاله سنتين!!!! بس هتلاقي شعر كتير على كسي بكرة أبقى أحلقهولك وخلهولك ناعم زي الحرير..
استلمت شفايفها بوس ومص ولثم وبشئ من القوة لغاية ما خلتا تتلوى بين ايديا من المتعة واللذة وده شجعني أنزل على بزازها وشبعتهم تفعيص وبعد كدة أعدا ألحس وأمص حلماتهم واحدة بعد واحدة وايدي شغالة تحسيس وضغط على كسها..بينما نجوى انشغلت بالتحسيس على كل جزء من جسمي ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )مع ارتفاع صوت آهاتها ووحوحتها وانخفاض صوتها اللي وصل لحد الهمس لما ابتديت ألحس كسها وأبوسه بلساني وطالبة المزيد من البوس والشفط واللحس وابتديت بسحب كسها لتحت وفوق بطريقة بطيئة على الآخر..لغاية ما قمت بلحس زنبورها وشده عليا شوية ثم لحس الشفرتين الطخان أوي وبعدين راحت ماسكة زبي بايدها وهي بتحسسه بكلام غير مفهوم ولكنها تدل على الإعجاب بيه وبحجمه وقوة انتصابه مع أصوات المحن والشهوة و الهيجان ويدل على حرمانها من زب زي زبي وده شجعني إني أخليها تدعك فيه وتحطه في بقها وتبوسه وتمصه بشفايها الحلوين
بعدين خد وضع 69 الجانبي وأنا بلحس و بعضعض كسها بينما زبي بموازاة بقها و دا أغراها انها تمسكه وتكتشف عالمه المجنون ثم قربت منه شفايفها ببوسات سريعة ورا بعض من غير ما تحطه ببقها .. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
فقلت لها:مصّيه !
قالت:ياه زوبرك صحيح فيه حسنة سودة قبل بداية الخصاوي..
ومسكت زوبري بين أصابعها عشان تحطه بين شفايفها وبدأت رحلة مص عنيفة منها تبين شدة هيجانها وبقت تعمل كدة بمحن وهيحان اللي خلاني
استمر مع كسها و غرقت في بحر إفرازاتها اللذيذة وغرق قلبي حبا وجسمي ارتعاش وهيجان بفعل الوضع اللي وجدت نفسي فه .. و بدأت نوجة تمص زبي بتلذذ واضح لغاية ما حسينا اننا لازم نخش في مرحلة تانية من الشهوة والشبق وحسيت إنها ما بقتش خايفة من زبي على الإطلاق.. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )وكتر مصي ولحسي وشفطي في بظرها وشفراتها خلاها تترعش الرعشة الجامدة أوي والكبيرة مرتين ورا بعض وخلاها تقول:أول مرة في حياتي تجيلي الرعشة دي عمري ما حسيتها مع جوزي الخول أبو زوبر خايب..دا عمره ما مصلي كسي ولا زنبوري ابن الوسخة ..هذا هو لسان حالها أما لسان حالي بيقول” إمتى هغرس زبي في أعماق أعماق كسها الوردي الجميل أبو بظر لذيذ وشفرتين مفتوحتين على الآخر عشان أوصل معاها لقمة لذتي وإرواء هذا الكس من ماء الحياة اللي بتنتجه خصواتي .. وهي في قمة هيجانها ورغبتها المكبوتة لسنتين قد طفحت فوق سطح جسمها الذي ما زال بضا طريا وها هو الشوق إلى الزب قد هز كيانها فاحمر….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي ) وجهها وتلعثمت كلماتها ونفرت حلماتها وتورمت وتصلبت بزازها و بدأت تشعر بالرطوبة في كسها الذي هرشته كثيرا بيدها طيلة نصف ساعة مضت ..

ومسكت زبي وفرشت كسها و بظرها و شفايفها بيه بدل من لساني..وطلبت منها أن تنام على ظهرها وترفع فخذيها ثم وقفت أمامها موجها زبي إلى كسها وأمسكت بزبي للحظات صعودا وهبوطا مع تدويره كثيرا على بظرها ثم وضع رأسه المدببة بين شفريها والارتفاع به لأعلى….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي ) حتى يضرب بظرها ثم العودة هبوطا حتى يصل إلى فتحة طيزها وهكذا لعدة مرات تتسارع وتتباطأ طبقا لتسارع وتباطؤ أنفاس وآهات نوجة الغارقة في بحر اللذة بشكل أنساها كل شيء .. وبغريزتي الرجولية رفعت رجليها على كتفي وبدأت أترك لزبي العنان ليتوغل قليلا في كس نوجة ولكن ببطء شديد ليستكشف طريقه بهدوء وروية وعندما لم أجد ممانعة آو اعتراضا من نوجة جعلته يتوغل أكثر حتى وصل زوبري لعنق رحما فصوتت ..
وقالت:حرام عليك يا حسحس زبك دخل رحمي ما ينفعش كدة خرج منه حته برة من فضلك ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )وسمعت كلامها وأخذت أسرع وأسرع في سرعة دخول وخروج زوبري في كسها لتدخل معي في بحر من اللذة

وهو أمر أشعرها بالهيجان أكثر فتقوس ظهرها وبدأت آهاتها مرتفعة بشكل لم يسبق له مثيل وغرقت في بحر اللذة وشعرت بان هزتها الكبرى على وشك الحدوث فلم أتوانى عن توجيه زبي العملاق في فتحة كسها أدفعة بقوة إلى أعماق أعماق هذا الكائن الجميل ليستقر في عمق كسها وترتطم خصيتاي بفتحة طيزها وتصدر صوتا مزلزلا من الألم لم يمنعني من إكمال مهمتي برهز نوجة بقوة وعنف بعد أن تمكنت منها جيدا حتى تحولت آهاتها إلى آهات لذة ممزوجة ببعض الألم الذي لم يستمر طويلا فقد انطلق زبي سليم بمخزوناته اللذيذة في أعماقها ليجعلها تهتز مرة أخرى ولكن لذة واستمتاعا وليس ألما هذه المرة .. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )أما أنا فقد بدأ أزأر و أوحوح و أنا أقذف ما تبقى من لبن زبي المحبوس في أعماق كس نوجة التي أصبحت منيوكتي منذ هذه اللحظة ..
ولقد طرد كسها زبي المرتخي بعد أن احتواه بين جدرانه وقبض عليه بشراسة بالغة تعبر عن حرمان وعطش وشبق سنين لم يستطع فعلها مع زب من قبل!!ولم أنسى أن أقبلها
قبل أن أرتمي بجانبها .. وبعد أن فاقت نوجة من غيبوبة اللذة ..
قالت : وهي تشاور على زوبره المرتخي هو انتا دخلت هذا المجرم بكسي ؟
فضحكت منها .. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
وقلت: بذمتك مهو لذيذ ؟؟
فقالت: هو لذيذ لكن أنا ما كنتش أتصور إني هستحمله ..
فقلت لها: كل الأكساس من سن البلوغ لغاية الكهولة تقدر تستحمل وتستحمل الأكبر منه كمان اسأليني إنا .. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
ونامت في حضني للصبح ثم قمنا وارتدينا ملابسنا لنذهب للشهر العقاري لنعمل التوكيل للمحامي وقبل أن نخرج ..اتصلت على ماما وأخبرتها بأننا ذاهبين للشهر العقاري
قالت ماما:أنا رايحة دلوقت عند خالتك عاوزاني معرفش ليه!!و ابقى تعالى خدني من عندها بعد انتهاء دوام عملك واعمل حسابك إنك هتتغدى عندها معايا..
قلت:لها حاضر عنيا الاثنين..
قالت: خد بالك من نجوى ..وعندما تنتهون من عمل التوكيل الخاص بالمحامى وصلها لمنزلها وتعالى إلي ماشى ..
قلت: حاضر .. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
وفى طريقنا أنا ونجوى إلى الشهر العقاري قمت بالحديث معها عن الجنس مرة أخرى..وهل استمتعت معي بالجنس..
قالت:إنت عارف دي أول مرة في حياتي أحس بزوبر جوة كسي مش زب جوزي ضعيف الإنتصاب واللي ما يملاش عين أي كس وأول مرة في حياتي أعرف إيه هي الشهوة عند الست وأحس بيها وأول مرة كسي يقبض على زوبر جواه ويحس بيه.. وكمان إنت في الزوبر الأولاني رميت لبنك بسرعة لكن في الزوبر التاني قعدت معايا بتاع نص ساعة لغاية ما نزلت لبنك جوايا و زوبرك نام جوة كسي وكسي هو اللي طرده مع إني الخول جوزي كان بيرمي ميته جوايا ويخرج زبه بسرعة من كسي وده من أول جوازنا كنت بأضطر أعمل العادة السرية.. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قلت:إنت الصراحة متعة ومتختلفيش عن أي شابة في العشرين والغريب إن كسك شكله فيه سحر ياخد العقل ويمتع الزوبر وبيخلي الواحد يحس يزوبره وهو جوة كسك لدرجة إني مستعجل وعاوز نروّح عشان أستمتع بالجنس معاك كمان صدرك وجماله وحلاوته وحلماته عاملة زي حبة الكرز وكبيرة تمتع الواحد بالمص والشفط ولا شفايفك شكلهم يغري أي فارس في احتواؤهم وعينيكي فيهم سحر غريب بتخللي الواحد يبعد في عالم آخر وهو طاير وخفيف أخف من الريشة..
قالت: حسونة كلامك دوخني..وأنا إستمتعت جدا بالجنس معاك وحاسة إنك وادتني في عالم تاني خالص.. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
قلت:الصراحة الواحد ما يشبعش منك أبدا..بس أنا جعان أوي عشان مفرطناش..تعالي ندخل المطعم ده..وكان قريب منا مطعم للفول والطعمية بس آخر مزاج محصلش..نضرب لنا كام سندوتش فول وطعمية..
قالت:يا ريت أنا ميٍّتة من الجوع ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
أوصلتها البيت في العاشرة صباحا ..واستأذنتها لأذهب لعملي فقد أخذت إذن صباحي..ثم أخبرتها أنني بعد الدوام سأذهب لخالتي لأحضر والدتي كما اتفقت مع والدتي وسيكون غدائي عند خالتي.. ورجعنا على السادسة مساءا..و عدينا على نجوى أنا وماما وقعدت ماما معاها وأنا خرجت ورحت الكافي لأصدقائي وعند العاشرة ليلا وأثناء عودتي دخلت إحدى الصيدليات واشتريت علبة أقراص فياجرا للانتصاب مع علبة مناديل والمنديل بمسحه واحدة يساعد على تطويل فترة الانتصاب وتأخير القذف رجعت لشقتي وضربت الجرس ثم فتحت الباب بمفتاحي وكانت نجوى جالسة بالصالة تشاهد أحد المسلسلات التركية ومسّيت عليها ووجدتها ترتدي شورت ساخن و وبادي قصير لازق في جسمها ومبين من تحته صدرها وحلماتها المتجردة من سونتيان وكاشف عن سوتها وصرتها ومسيٍّبة شعرها الواصل لخصرها ..
قلت: إيه الأنوثة والجمال والحلاوة دي تعالي معايا لغرفتي ..هتبقى الليلة دي ليلة حمرا هتحلمي بيها.. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )
وقامت ودخلت معي متأبطين بعض وأجلستها على سريري ثم نزعت عني ملابسي واكتفيت بالبوكسر فقط ثم فتحت اللابتوب على أغنية ذات ألحان راقصة وطلبت منها أن ترقص لي وقامت وجلست أنا على السرير ثم أخذت تتمايل وترقص وتهز وسطها وأنا لا أتمالك نفسي من حركاتها السكسية التي جعلتني أقوم وأرقص معها والتصق بها من شدة الشهوة
و زبي ملتصق بين فخديها خارج من فتحة البوكسر و مخترق فتحة شورتها لتبيت رأسه بين شفرتيها .. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )

وقبلت شفتيها بقبلات سريعة ثم بطيئة مع المص والشفط وألسنتنا تتداخل في وتتبادل في فم كل منا ويدي تفرك في حلماتها من فوق البادي ثم نزعت عنها هذا البادي الذي يعيق التمتع ببزازها ثم ضممتها في صدري حتى فعصتها ثم حملتها و نيمتها على السرير وطلعت بين ساقيها لأنزع عنها شورتها ليظهر لي مكمن شهوتها وفوجئت به لا تعلوه أي شعرة ورأيت حلاوة منظره الذي يوحي بنعومة ملمسه وسهولة التعامل معه في المص واللحس والشفط والتقبيل والعض كمان..ونزعت عني بوكسري فرأت زوبري وعضت على شفتيها
واقتربت منه وبدأت تشمه وتقول ما أحلى ريحك ثم وضعته بين نهديها وأخذت تحرك نفسها لتدخله وتخرجه وتقول له:نام والعب في بزازي يا عزيزي يا غالي ثم قبلته بشفتيها على رأسه ثم وضعته بفمها وأخذت تلحس فيه مثل الچيلاتي وطبعا المنشطات مأخرة القذف وهي مستغربة ليه زوبري قادر يستحمل منها كل إغراءتها ..
وتحسس كسها ،ثم نزل على ركبتيه ليمعن النظر إلى ذلك الكس الجميل ،ثم راح يلتهمه بقبلات متلاحقة على أشفارها الرقيقة ويمد لسانه يحركه في الشق الوردي وصولاً إلى البظر الكبير المنتصب فوق أعلى كسها ، فيما كانت نوجة تباعد بين ساقيها لتفسح له المجال أكثر .. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )

ثم استلقت نوجة على ظهرها فوق السرير ، فنمت فوقها وعادت القبلات والمداعبات بيننا ، وقد زادت شهوتنا من الإحساس بجسدينا العاريين على بعضيهما..أخذت أقبّل كل أنحاء جسدها وأمرغ شفتي فوق بشرتها الناعمة و يداي تداعبان جسدها من صدرها إلى طيزها وساقيها وبطنها ، وأحسست بمدى بالإثارة التي اجتاحتها وبالشهوة التي اشتعلت في جسدها عندما وضعت وجهي بين فخذيها وعاودت تقبيل كسها الصغير ولحسه ، وكان إحساسها باللذة رائعاً فعلاً ، ثم اتخذنا وضع المص المتبادل (69) و أنا من فوق ، فوضعت زوري في فمها وأخذت تمصه ببطء ونعومة ..كان المص واللحس المتبادلين رائعاً ،فنهضت من فوقها لأتخذ وضع النيك العادي بين ساقيها العاجيتين الرائعتين اللتين باعدت بينهما ليظهر في وسطهما كسها الذي رطبّته الشهوة ولعابي من كثرة لحسي ومصي ،وكأن كسها وردة حمراء مبللة بقطرات ندى الصباح ..أمسكت بزوبري وأخذت أفركه بين مشفري كسها ،ثم وجهته نحو الفتحة اللذيذة وضغطت قليلاً حتى أشعر بتلك الفتحة….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي ) تحيط برأس زوبري ،ثم ألقيت بجسدي فوق جسدها ..و أحاطتني نوجة بذراعيها وأحسست بنهديها كأنهما رقاص تحت صدري ، فوضعت يدي خلف عنقها ورحت أمرغ شفتاي على رقبتها التي تفوح بعطرها ، وكنت أحس برأس زوبري فوق فتحة كسها المبللة التي تحيط به ، وبقوة دفعت بزوبري نحو كسها ليخترقه ويدخل في أول ضربة أكثر من نصفه ، فيما هي أطلقت أنّات تدل على لذتها ، وقبل أن أقوم بضربة أخرى ليدخل زوبري كله في كسها ، كانت نجوى قد سبقتني ودفعت بنفسها ليستقبل كسها بداخله زوبري الصلب بأكمله ..وأخذت أحرك زوبري بقوة داخل كسها لرطب واللذيذ ، كان كسها أضيق من كس بنت 16سنة، وتصاعدت أصوات التنهيدات والآهات منا نحن الاثنين و كانت عملية النيك مصحوبة بملامسات ومداعبات وقبلات تزيد من لذتها وإثارتها ،وكانت عملية النيك تستمر بقوة وسرعة حيناً وببطء لذيذ وساحر حيناً آخر .. ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )

وبعد تغيير وضع النيك عدة مرات ، وكان آخرها جلوس نجوى فوقي في وضع الفارس تصاعدت تأوهاتها وتنهداتها حتى أصبحت تشبه الصراخ وهي تهز رأسها بعنف ، وأحسست بكسها ينقبض ويرتخي ويزداد بلله ، ثم تراخت فوقي و زوبري لا يزال ينيك بكسها ، فعرفت أنها وصلت للرعشة ، وأحسست بدوري أن لبني يتدفق من خصيتي إلى زوبري ، وشعرت نجوى بذلك من تغيّر حركتي و أنا أنيكها ،و حين أحست بدفقات حليبي الطازج داخل كسها الدافئ والساخن أتاها ظهرها هي أيضاً وكنت أحس أيضاً بكسها عند انسكاب لبني فيه عندما ينقبض في اختلاجات تبدأ قوية وسريعة وقصيرة شبيهة بوتيرة دفقات لبني المتتالية من زوبري ،….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي ) ثم تصبح انقباضات واختلاجات كسها أبطأ ومتباعدة ، إلى أن يهدأ كسها ويرتخي فأعرف أنه قد جاء ظهرها ووصلت مثلي إلى قمة اللذة والنشوة ..وبعد أن أحست نجوى بتوقف تدفق حليبي من زوبري داخل كسها ، استلقيت فوقي تغمرني بجسمها كله بحب ونعومة و أخذت تمتص شفتي وتدغدغ عنقي بقبلات شهوانية من شفتيها مصحوبة بحركات رائعة من لسانها جعلت جسدي يهتز لذة وتجاوباً ..وبقينا على نفس هذا الوضع لدقائق ،ثم بدأت و دون تحريك جسمها ،بتحريك عضلات كسها من الداخل لتشتد و ترتخي حول زوبري المرتخي بعد مجيء ظهري ….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي )، فشعرت كأن كسها المبلل الهائج رغم مجئ ظهرها قبل دقائق يمص زوبري مصاً قوياً ، ويعيد له انتصابه شيئاً فشيئاً ، فضممتها بقوة نحوي ودفعت زوبري داخل كسها بعمق في حركات قوية ساعدني عليها تبلل كسها ومهبلها من حليبي الذي تدفق فيه قبل دقائق ، ووضعها وهي جالسة فوقي ..وهذه الوضعية تعطي إحساساً بإيلاج عميق ، فتجعلها تحس مع قوة ضربات زوبري أن كسها سيتمزق من الداخل ، واستمرت تلك المعركة اللذيذة بين كسها و زوبري مصحوبة بشتى أنواع الملامسات والمداعبات والقبلات وآهاتنا وصرخات المتعة المتبادلة بيننا ، إلى أن أفرغت شهوتي مجدداً داخل كسها لتلتقي دفقات الحليب الأقل كثافة وحجماً هذه المرة مع ماء شهوتها المنساب من كسها الذي بلغ نشوته مرة ثانية ، فتمتزجان في مزيج جميل ، ونبقى ذلك الثنائي بجسدينا العاريين المرتوي بحليبي وعسلها المختلطان متحاضنين في ذلك الوضع لبضع دقائق حتى مع ارتخاء زوبري داخل كسها بعد عملية النيك المزدوجة الرائعة تلك….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي ) ، و نحن نحس بماء شهوتينا الممتزج ببعضه ينساب من كسها فوق خصيتي و فخذي ..وكنا نمارس الجنس كل يوم تقريبا منذ مكوثها معنا ونكتها بوضعيات عديدة للنيك وكنت أحرك جسمي حتى أعيش اللذة إلى أقصى حدودها وحتى أتمكن من إسعادها وجعلها تتلذذ بزوبري أكثر و أنا أنيكها وأمخر عباب كسها و خصيتاي المتراقصتين في كل نهزة ترتطمان بشفرتي كسها الممتلئتين ، أو ترتطمان ببظرها المنتصب حين أنيكها….( لعصر يوم حصري لمنتدى نسوانجي ) بوضع الدوجي ستايل عندما أجعلها تنحني أمامي على ركبتيها ويديها وهي رافعة ظهرها ومبرزة طيزها للوراء و أنا من خلفها بشكل مستقيم على ركبتي بشكل يجعل زوبري فى مقابل كسها وأتحسس بزوبري على كسها و أقوم بإدخاله وإخراجه ببطئ ثم بالسرعة التي نحبها ،و تقوم بالرجوع على زوبري شيء بسيط و أنا أدخل زوبري فيتم الإيلاج و أكون أنا المتحكم فى الحركة الجنسية بمساعدتها .. .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــ

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني . الحقول المطلوبة مشار لها بـ *

*



/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%86%D8%A7%D9%83-%D8%B2%D9%88%D8%AC%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85%D9%8A-%D9%84%D9%8A%D8%B0%D9%84%D9%86%D9%8A-%D9%84%D9%83%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%8A//%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%86%D9%8A%D9%83-%D8%A8%D8%B4%D9%87%D9%88%D8%A9-%D9%83%D8%A8%D9%8A%D8%B1%D8%A9-%D9%85%D8%B9-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%A9-%D9%85%D8%AA%D8%B2%D9%88%D8%AC%D8%A9/قصص نيك جواريقصص سكس نسونجي كتابهاكبر مكتبه صور وقصص مصوره نيك محارم/tag/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D9%8A%D9%85%D9%86%D9%8A//tag/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D9%85%D8%B5%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%AD%D9%82%D9%8A%D9%82%D9%8A%D9%87//%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B9%D8%B0%D8%B1%D8%A7%D8%A1-%D9%88%D9%85%D9%81%D9%8A%D8%B4-%D8%AD%D8%AF-%D9%86%D9%83%D9%87%D8%A7-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D9%83%D8%AF%D8%A7-%D9%88%D9%83%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D9%85%D8%B1/قصص سكس عربي سكس ونيك والد وامقصة سكس شواذ طويله /tag/%D8%B5%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AC%D9%85%D9%8A%D9%84/قصص سكس عربيسكس الاميره جميع أنيكقصص ام تتزوج ابنهاوينيكهاسكسقصص سكس عبوديةاجمل قصص نيك مراهقات قصص سكس ناكني الاستاذ/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%A7%D9%84%D8%B2%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%83%D8%A8%D9%8A%D8%B1-%D9%81%D9%8A-%D8%B7%D9%8A%D8%B2%D9%8A-%D9%85%D8%B9-%D8%B2%D9%85%D9%8A%D9%84%D9%8A-%D8%A7%D9%84-2/قصص سكس محارم مصوره في البيتقصص لواط لحس شعر ساق صديقيقصص سكس مصوره امهات ناضجاتقصة نكني زوج صديقتيقصص سكس اخي ولخمر.com/%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D9%89-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%87-%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D9%89-%D8%AD%D8%AA/قصص جنس كيف اعشق اجنس المحارم/%D9%81%D8%AA%D8%A7%D9%87-%D8%B3%D9%87%D9%84%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84/قصص سكسيه مكتوبه نيك احلى اطياز /tag/%D8%AA%D8%B9%D9%84%D9%8A%D9%85-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%88%D8%B1//%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B2%D8%A8-%D8%B2%D9%88%D8%AC%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D9%83%D8%A8%D9%8A%D8%B1-%D9%8A%D9%81%D8%AA%D8%AD%D9%86%D9%8A-%D9%81%D9%8A-%D9%84%D9%8A%D9%84%D8%A9-%D8%A7%D9%84//tag/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%B5%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87/قصةنيك في البيتامراة شرموطة تنتاك بفلوس قصص نيك شراميط/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82%D9%8A-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D9%8A-%D8%A8%D9%8A%D9%86-%D8%AD%D8%A8%D9%8A%D8%A8%D8%A9-%D9%88-%D8%B9%D8%B4%D9%8A%D9%82%D9%87/قصص سكس اقدام اخواتقصص سكس مصورة ابطل تيكنز/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%84%D8%B0%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D9%86%D9%8A%D9%83-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%B7%D9%8A%D8%B2-%D8%AD%D9%8A%D9%86-%D8%AA%D9%83%D9%88%D9%86-%D9%81%D8%AA%D8%AD%D8%A9/سكس كرتون نوبيقصة نياكة صباحيةقصص سكس محارم مترجم خليجي مكتوبهقصص سكس كرتون صورة Raivenطيز وكسقصص نيك طيز محارم اه اه اح مكتوبةقصه سكس لواط انيك ابن عمي عمر مكتوبهقصص سكس مصورهتنتاك واقف في السينماء/tag/%D8%A7%D9%84%D8%AD%D9%84%D9%82%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%88%D9%84%D9%89-%D9%85%D9%86-%D9%85%D9%8A%D8%B3-%D8%B1%D9%8A%D8%AA%D8%A7/قصص الواطروايات سكس مساج/%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%B9-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D9%8A%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2%D8%A1-%D8%A7/قصص علاقة جنسية مع ست كبيرهقصص نیک امهات اب یشارک زوجه الابن/%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%86%D9%8A%D9%83-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%B9-%D8%A7%D8%A8%D9%86%D8%AA%D9%87-%D9%8A%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D9%81%D9%89-%D9%81%D9%82%D8%AF-%D8%B9//%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B5%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%B1%D9%89-%D8%A7%D8%A8%D9%86%D9%87%D8%A7-%D9%8A%D8%B4%D8%A7/قصص سكس بيكمونقصص سكس رومنسي/%D9%82%D8%B5%D9%87-%D8%A7%D9%84%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9-%D9%85%D8%B9%D9%83%D9%88%D8%B3-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D9%84%D9%82%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B9%D9%87-%D9%83%D8%A7%D9%85%D9%84%D9%87/2//%D8%A7%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%84%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B3%D9%87-%D9%84%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%A8%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%B6%D9%8A%D8%A8-%D9%81%D9%89/تجلس فوق زبي وانيكها/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%A7%D8%A8%D9%8A-%D9%8A%D9%86%D9%8A%D9%83-%D8%A7%D9%85%D9%8A-%D8%A8%D8%B7%D8%B1%D9%8A%D9%82%D8%A9-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D9%86%D8%A9-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%A7//%D9%81%D9%8A%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%A7%D8%B3%D8%B9-%D8%B9%D8%B4%D8%B1-%D8%AE%D9%8A%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-ve/قصص سكس سعودي مصورقصص سكس كتابه محارم خول وديوثقصص العاب جنسيه.comقصص سكسية مصورة قصص سحاقيات اغتصابقصص نيك الخادم ناكني/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82%D9%8A-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D9%8A-%D8%A8%D9%8A%D9%86-%D8%AD%D8%A8%D9%8A%D8%A8%D8%A9-%D9%88-%D8%B9%D8%B4%D9%8A%D9%82%D9%87/قصص اول نيكة لكسيقصه اخ واخته في البحر سكسقصه سكس بنت في المطرقصة الأب ينيك بناتهقصه سكس في العملقصص سكس مصورهقصص سكس تجربه السودقصص محارم مصورهnapgp.ru velamma 73قصص سكس في محلات الالبسه