قصص اغتصاب بنات وربط على السرير
ودى احلا قصص ممكن تعروفها منى
لما احكلكم عليها أن الموضوع فية احلا متعة
انك تقرأ عن بنات بتناك وتتفشخ كمان
من كل حتة فى جسمها من العزاب
وتصوت من الوجع كمان وهيا مربوطة في
السرير وانا بحب اعمل كدا مع كل البنات
إلى عرفتها بتتناك وهما كمان بيكونو
متكيفين من إلى بيحصل ومن العزاب إلى
بيشفوة ودى بيكون بقا متعة غير النيك اصلا
وفى بنات كتير بتحب انها تتعزب وهيا بتتناك
أصل انا عرفت دة من وحدة كونت بنكها وبكيفها
وكانت بتحكيلى انها كانت بتتفرج على
موقع سكساوية وهيا كانت بتحب الموقع دة
جامد وفية بنات كتير من أصحابها بتتفرج علية
علشان بيكون فية قصص اغتصاب بنات وربط على السرير إلى مفيش احلا من كدا نيك
ودى كانت هند من الإسكندرية وانا اتعرفت
عليها من النت وكنت عاوزة حد ينكها
ويربطها فى السرير علشان هيا بتتكيف من كدا
ولما أتكلم معاها وقلت لها انى بحب النوع
دة من النيك وعاوز اعمل معاها احلا نيك
وربط فى السرير وهيا كانت تعبانة وعاوزة
تتناك اوى وانا كان البيت عندى فاضى
وكان بقالى فترة كبيرة مكنتش ودى كان
شكلها هتبقا نيكة وحلا نيكة كمان
واتفقنا على انة هتيجى وهتجيي
وحدة صحبتها تعرفها بتحب تتناك بنفس الطريقة
وانا اتفقت مع حسام صحبى إلى كان نفسة
يجرب النيك إلى كلة عزاب وصل احنا كمان
كنا بنتفرج على قصص اغتصاب بنات وربط على السرير ولما كلمتة وقلت له على احلا نيكة
كان جاهز وكان جايب معة احلا حشيش
علشان هند طلبت أنها عاوزة تشرب قبل متناك
هيا وصحبتها إلى لما شفتها اتلوحت من
الحلاوة وكان باين انها هتبقى نيكة ملهاش زى
وفعلا لما قعدنا وشربنا والبنات عملت دماغ
وكانو بيضحكو من الشرب وقامت هند ولقتها
بطلع من النشطة بتاعت صحبتها حبل
وبتخلع هدومها وكانت بتخلع صحبتها هدومها
وانا قمت على هند وشلتها وحسام
طلع بزبة الكبير وشال صحبة هند ودخلنا
على الوضة الكبيرة وبدأنا نربط البنات فى السرير
بكل عنف من أيديهم علشان نبدأ رحلة العزاب
إلى مفيش فية رحمة خالص
وكان كل واحد بيدعك في بزاز التانية بكل غل
وهما كانو مش فهمين احنا بدأنا ندعك فى
بزازهم جامد جدا وكل وحدة بتقول احلا اة
من بوقها وهيا مربوطة في السرير
وكل حاجة كنا بعملها مع بعض فى نفس الوقت
وانا دخلت زبى فى بوقة كلة وفضلت طلع ودخل جامد ونزلت لبن كتير فى بوقها ونا لسة بطلع
ودخل جامد ودة كان الاول
فى بوقها وهيا مش عاوزة تسيب زبى
إلى كلة لبن وكان حسام بينيك بكل افترة
فى صحبة هند وكانت طويلة وهند كانت قصيرة
ولك أن تتخيل احلا نيكة وكلة بيصوت واحلا اة
تسمعها من البنات وهي مربوطة في السرير
وانا و حسام بنيك فى البنات بكل افترة وقصوة
وزبى كان فاشخ كس هند ونا رابط رجلها فى
السرير وبدعك فى بزازها وبشد حملتها
إلى احمرت من كتر الشد فيها وانا
بلحس بزازها وبعض فيها
بكل افترة واحلا اة من صحبة هند وحسام
بيضرها على طيزها وهوا مدخل زبة كلة
فى خرم طيزها إلى احمرت من الضرب
وانا لما شفت حسام بيفشخ صحبة هند
وانا ادخل زبى بالعرض وفاشخ هند فى طيزها
الجامة وبسمع احلا اة من الوجع منها وهيا
بتتناك منى وانا مش رحمها
وكان احلا صوت اة منها وانا بطلع زبى من طيزها وبدخلة
براحة وبيقولى انتى تعبتنى اوى
وبجبهم للمرة الثانية فى طيزها الجامة
وبقول اة من حلاوة طيزها وزبى بيخرج وكلة لبن
وحسام شايفنى بخرج زبى من طيزها وبيدخلة
فى كس هند إلى كسها دة لية ملمس ناعم
على الزب وكنت مستمتع بزبى وهو
بيفشخ كسها الناعم من طولة وكان حسام
بيدخل زبة فى كسها ويخرجة علشان يدخلة
فى خرم طيزها الواسع وكان وهوا بينكها
كان بيبوسها بكل افترة وانا كمان كونت
فشخها بزبى وببوس فيها أصل طعم بوقها
كان حلو وهوا بتصوت من الوجع
ودى كانت وحدة من ضمن قصص اغتصاب بنات وربط على السرير إلى حصلت معاية وباقى القصص والروايات تسمعوها منى وانا
بنيك البنات وعزبهم بزبى وانا ربطهم في السرير
وبيصوتو من الوجع وانا مكنتش برحم اى
شرموطة عاوزة تتناك وتتعزب ويحصل معاها
احلا نيك وربط فى السرير وانا بكون
مستمتع بكل اة بتطلع منهم بوجع ودلع نيك
والباقى لية تكملة احكيها ليكم.